Log ind eller opret dig for at skrive indlæg.
8 svar [Seneste indlæg]
Jeanette
Medlem fra d.
2010-01-05
Jul

Er der en julekalender i år?

camilla
Medlem fra d.
2011-12-01

ja det er der

Janne
Medlem fra d.
2010-11-27

Og hvordan finder man den. Når jeg klikker på linket på forsiden logger jeg ind og så kommer jeg bare frem til mine profiloplysninger...

Sandra
Medlem fra d.
2011-12-01

Jeg kommer også kun til mine profiloplysninger..

Klavs Emil- Hersbøll
Medlem fra d.
2010-01-05

Kommer bare til profilændring siden

Camilla
Medlem fra d.
2011-12-01

Samme problem her :(. Måske der slet ikke er en julekalender i år???

Tove- Bolander
Medlem fra d.
2010-01-05

Jeg havner i samme problem. Mon forsiden med kalenderlyset bare er en gammel cache-side som ligger i vore temp.filer - sådan at vi bliver "snydt" til at tro, at de kører en kalender i år???

For jeg havner nøjagtigt som jer på "ret din profil"-side. jeg har nu ændret password osv. men kommer til samme "ret dine oplysninger side". Så.....

Naja
Medlem fra d.
2011-10-03

Hej Alle

I skulle gerne modtage en mail hver dag, til den mailadresse i har oplyst ved indmeldelse i Knorr Klubben. I denne mail står der med rødt "Åben dagens skrabelod her". Ved at klikke på dette link skulle i gerne komme direkte videre til skrabeloddet. Det er kun via dette link i kan få adgang til at skrabe julekalenderen.

Tjek at i ikke på et tidligere tidspunkt er kommet til at frabede jer daglige mails inde under jeres profil, da dette vil resultere i, at ikke modtager de daglige mails med linket til skrabeloddet.

Hvis i først lige har tilmeldt jer julekalenderen skulle der senest i morgen komme en mail med linket til skrabekalenderen.

Rigtig god fornøjelse!

Naja
Medlem fra d.
2011-10-03

Hej igen

Der skulle nu være lagt et link ind på "Ret profil" siden i Knorr Klubben, som fører jer direkte til kalenderen.