Til min store ærgelse, har Knoor lavet denne dejlige mix om fra en virkelig velsmagende ret til et intetsigende produkt - efter min mening smager den nye mix af absolut intet. Der er tilsat mange grøntsager, men desværre mangler paprikasmagen totalt.
Jeg har netop lavet en bruger herinde af samme grund. Jeg har igennem mange år spist den gamle udgave af retten med velbehag, og har da også fornylig prøvet den nye, men jeg må sige jeg er skuffet. Den nye "Hungarian Paprika" er en utroligt intetsigende ret, der faktisk slet ikke smager godt, i modsætning til den gamle udgave.
Vi har også brugt dette i mange år med hakket oksekød og pasta som en variation af pasta og kødsovs, det smagte virkelig skønt og med det nye brev bliver det til noget værre klap, håber virkelig knorr vil tage kritikken til sig og lave ungansk paprikaret om til det den var engang:-)
Jeg må give dig fuldstændig ret, det er ikke et produkt som er pengene værd.
Desværre er der efterhånden så mange produkter, som ikke smager af noget af det Knorr stod for, herunder deres saucer.
Men persille sovs kan de relancere!
Lidt ærgerligt at Knorr ikke læser indlæggene i Knorr klubben.
Er det en Unilever politik?
Hej Knorrklub medlemmer
Tak for jeres henvendelser.
Vi kan fortælle, at vi har relanceret en stor del af vore Knorr produkter med henblik på at forbedre kvaliteten af dem.
Vi har blandt andet fjernet de kunstige smagsforstærkere, hvilket betyder at smagen i produkterne er ændret en smule. Dertil lægges der nu større vægt på, at råvarerne er høstet i sæson, hvor de er af den bedste kvalitet.
Det er selvfølgelig beklageligt, at I ikke bryder jer om de relancerede produkter og kritikken bliver naturligvis taget til eftertanke.
Hej Knorr
Knorr har glemt at skrive på Hungarian paprika God smag-god kvalitet eller penge tilbage i kunne jo lave Ungarsk paprika og Hungarian paprika så ku i se hvor mange der købet hvad i et 1/2 år Prøv at tænk på dem der køber i sted for at tænk på kr og øre det er os der skal spise det husk det og det smag ikke godt
Vh Janni l